joi, 17 martie 2011

Ultimele zile

Ultimele zile pentru mine au fost dragute si poate tot ce mi-am dorit ca sa-mi ridic un pic moralul. In week-end am fost la munte cu o persoana draga mie. A fost si o vreme care a tinut cu noi. Am reusit in 2 zile sa stau si cu mine si sa-i acord persoanei care a fost cu mine toata atentia. Noaptea a fost cireasa de pe tort. Am iesit afara si am stat pe prispa micuta cu un pahar de vin, cu o tigara si cu aparatul de fotografiat. O liniste totala, numai vantul care se juca cu crengile copacilor se auzea, numai luminile orasului si stelele impreuna cu luna se mai vedeau. Am fost atat de relaxat/relaxata si am reusit sa ma gandesc la tot si la toate. Am avut un moment in care am ramas singura/singur si atunci a putut sa-si faca loc si bunica printre gandurile mele. Cand mi-am adus aminte ce frumos era cand eram mica, cand era si ea cu mine si cand m-am gandit cat de dragut era sa o am ea alaturi de mine la un pahar cu vin, m-a apucat plansul. Am fost asa de aproape de ea, parca o simteam. Cred ca i-ar fi placut acolo. In noaptea aceea am dormit cu sufletul impacat, linistita/linistit parca. A fost minunat.
Luni la facultate, marti la facultate, miercuri la fel. A fost frumos afara, cald si a venit timpul sa scoatem rolele de la naftalina. Relaxant sa mergi cu rolele, cu pletele-n vant si cu mult praf in ochi.
Miercuri a fost iar o zi speciala. Am avut ora cu un domn profesor, care are o energie pozitiva nemaintalnita. Ne-a dat drumul mai devreme, dupa ce ne-a tinut o teorie despre oamenii fericiti si nefericiti si ce trebuie sa rezolvam mai intai si ce trebuie sa lasam pe maine. La sfarsit zicandu-ne ceva foarte dragut: " V-am dat drumul mai devreme, dar trebuie sa-mi promiteti ca dupa ce parasiti incinta facultatii o sa va duceti sa va faceti o bucurie, sa va plimbati, sa vedeti un film, sa mergeti undeva, dar sa simtiti din tot sufletul ceea ce faceti, orice ar fi." Ne-a umplut de energie, efectiv.
Eu una/unu l-am ascultat si am mers seara sa ma plimb cu rolele si adevarul este ca mi-am facut o bucurie. M-am simtit excelent.
Asa ca, sfatul meu este urmatorul: " Oricand aveti sansa sa va faceti o bucurie, nu stati pe ganduri."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu