joi, 10 martie 2011

1,2,3.4,5...

V-ati intrebat vreodata daca suntem facuti sa avem un suflet pereche sau mai multe? Eu m-am intrebat si m-am gandit care dintre variante ar fi mai rationale, mai logice si mai normale dupa regulile naturii.
V-ati intrebat vreodata daca suntem facuti sa iubim o singura persoana sau mai multe? Eu m-am intrebat si am incercat sa-mi raspund cam asa: " Iubim o singura persoana cu adevarat, celelalte trecand fugitiv prin viata noastra creand doar o iluzie a iubirii."
V-ati intrebat vreodata daca suntem apti sa iubim si sa ni se ofere iubire? Eu m-am intrebat si am ajuns la concluzia ca pana la varsta de 23 de ani nu am ajuns sa iubesc si nimeni nu a ajuns sa ma iubeasca pe mine.
V-ati intrebat vreodata ce inseamna a iubi? Noi toti avem un singur raspuns: a iubi inseamna a te simti fericit, implinit, increzator, sprijinit, intelegere. A iubi inseamna a avea micile insecte care se plimba prin tot corpul, emotii, frica, dorinta, placere, nebunie. Iubirea te face sa canti, sa dansezi, sa sari, sa tipi si pentru prima oara sa nu gandesti, ci sa simti, sa arati, sa demonstrezi, sa crezi fara sa cercetezi.
Iubirea este cel mai de pret cadou.
Eu imi doresc acest lucru din tot sufletul. Imi doresc sa iubesc si sa fiu iubit/iubita  si sa am tot ceea ce implica iubirea. La un moment dat, anul, luna, ziua, ora, secunda asta o sa ajung sa ma indragostesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu