marți, 22 martie 2011

Iubirea

"Silk" in regia lui Francois Gerard este o drama romantica. Este un film in care iubirea este reprezentata exact asa cum ar trebui sa fie. Exact asa cum ar trebui un om sa iubeasca pe cineva. Iubirea care ajunge la sacrificiu, cum altcineva ajunge sa fie in gandurile tale, cum se duce si tu nu ai apucat sa-i spui ca ea sau el era aceea persoana care locuia in sufletul tau, cum daca ajungi sa iubeste, ajungi sa fi mai intelept si mai rabdator. Este un film care evoca pasiune, romantism si durere. Mi-am notat in jurnal scrisoarea pe care o femeie indurerata i-o trimite omului cu care a impartasit momente are se vor evapora in univers. O voi scrie aici in romana, dar trebuie auzita, asa ca, floricelele mele cand aveti timp uitati-va.

" Dragul meu stapan..

Nu-ti fie frica. Nu te misca. Nu vorbi. Nu ne va vedea nimeni. Ramai asa cum esti. Vreau sa ma uit la tine. Noaptea e doar a noastra si vreau sa ma uit la tine. Trupul tau este al meu... pielea ta... buzele tale. Inchide ochii. Nu ne poate vedea nimeni si eu iti sunt alaturi. Ma simti? Cand te voi atinge pentru prima oara... o voi face cu buzele. Vei simti caldura, dar nu vei stii unde. Poate va fi pe ochi. Imi voi lipi gura de ochii tai si vei simti caldura. Deschide ochii, iubirea mea. Uita-te la mine. Ochii tai sunt indreptati spre sanii mei. Bratele tale ma ridica si apoi ma lasa sa ma lipesc de tine. Eu plang usor, trupul tau tremura. Totul este fara de sfarsit. Nu intelegi? Pe vecie tu iti vei arunca pe spate capul, iar eu pe vecie imi voi sterge lacrimile. Acest moment trebuia sa fie. Acest moment este si acest moment va continua de acum pentru totdeauna. Nu ne vom mai revedea. Am facut ce ne-a fost scris sa facem. Crede-ma iubiea mea, am facut-o pentru totdeauna. Tine-ti viata departe de mine si daca e intru fericirea ta, nu ezita sa uiti aceasta femeie, care aici spune fara urma de regret... Adio! "

"Silk"

Un comentariu:

  1. pentru mine 2 versuri din poema 12 a lui Neruda exprima ce reprezinta iubirea:
    "Para mi corazón basta tu pecho,
    para tu libertad bastan mis alas. "

    RăspundețiȘtergere