luni, 11 aprilie 2011

Dragul meu nimeni,

                Sunt aici, sunt acolo, sunt acum, am fost atunci, o sa fiu mai incolo. Sunt eu, sunt tu, sunt ea si cea de-acolo si cea de langa tine si cea care de la distanta te priveste. Sunt totul, nimic si nimeni. Sunt fericita, trista, indurerata, ingandurata, grabita si inceata. Sunt a ta, a lui, a celui care sta langa mine si a celui care ma priveste de la distanta. Sunt impacata cu mine, cu tine , cu ea, cu el, cu ei.
                Tu esti aici, acolo, esti acum, ai fost atunci, o sa fi mai incolo. Esti tu, esti eu, esti el si cel de acolo si cel de langa mine si cel care ma priveste de la distanta. Esti totul, nimic si nimeni. Esti fericit, trist, indurerat, ingandurat, grabit si incet. Esti al meu, al ei, al celei care sta langa tine si  celei care te priveste de la distanta. Esti impacat cu tine, cu mine, cu ea, cu el, cu ei.
               Sunt pentru toti, nu pentru tine.
               Esti pentru toate, nu pentru mine.
               Te eliberez, iti dau drumul si iti ofer libertatea pe care la inceput mi-ai imprumutat-o.
               Iti multumesc!


Din tot sufletul,
Eu
              

Un comentariu: