miercuri, 13 aprilie 2011

30

Am scris de 30 de ori in acest blog, am petrecut 24 de saptamani cu o persoana care credeam ca o sa iasa din viata mea la fel de repede cum a aparut, de 23 ani incerc sa ma schimb, de 14 ani ma gandesc la o persoana, care a parasit lumea aceasta, am petrecut sfarsitul anului si inceputul anului cu niste floricele/ fluturasi de toata frumusetea, sunt pe cale sa parcurg un ultim drum de 11 saptamani, care se presupune ca-mi va asigura viitorul, iar de 2 saptamani imi petrec timpul ascultand oameni, ascultand alte probleme, alte bucurii, alte impliniri, alte certuri, impacari, frustrari, ambitii.
De 72 de ore imi doresc sa-mi iau patura, sticla de vin, tigarile, sa ma asez pe un camp si sa stau sa ma uit la stele, la cerul care ar putea plange incet, de 24 de ore imi doresc sa dorm si de 10 imi doresc sa spun ce simt.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu