vineri, 13 mai 2011

Am avut nevoie unul de celalalt...

Dragul meu nimeni,

Eu cred ca in viata ti se da sansa sa cunosti o singura data un anumit tip de persoana, care iti ramane intiparita ori in minte ori in suflet. Oare unde este bine sa fi marcat/ marcata si cat timp dureaza pana cand toate amintirile devin urme sterse?
Mi-am dorit o asemenea persoana. Mi-am dorit o iubire care, chiar daca nu dureaza, sa-mi ramana in minte si in suflet. Mi-am dorit sa te sarut, sa te mangai, poate sa-ti stiu fiecare particica a corpului, sa te tin de mana, sa te tin in brate. Mi-am dorit sa te aud, sa te ascult, sa te simt, sa fiu acolo cand ai nevoie, sa te stiu langa mine. Mi-am dorit sa fi tu acela care ma face sa rad, sa zambesc, sa plang si sa iubesc.
Te-am intalnit "anumit tip de persoana" si iti spun cu mana pe inima ca urmele tale se vor sterge.


Din tot sufletul,
Eu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu