luni, 28 februarie 2011

nOi

Dupa asa-zisa pauza de masa, o sa trec la a doua parere despre frumoasa viata a femeilor si barbatilor. A doua prietena a mea a venit cu un comentariu, care m-a pus pe gandit. "Ok, doua femei se bat pe un barbat, dar la sfarsit tot barbatul alege". Pana la urma oricat ai incerca sa o dai cotita, nu merge. Puterea de decizie ii apartine tot barbatului. Ea mi-a dat mie un exemplu, cum ca, un baiat a avut de ales intre 2 fete, una arata foarte bine, celalalta avea o minte sclipitoare. A facut alegerea si a decis sa ramana cu prima fata, deoarece dorinta lui era un sexuala, nicidecum una psihica, unde sa faci schimb de pareri sau contraziceri pe diferite teme interesante ale vietii. Cealalta fata a ramas cu ochii in soare, uimita aproape de alegerea facuta.
Dupa acest exemplu, eu am venit cu un altul. Poate exista si o fata care sa aleaga intre 2 baieti. Fata respectiva trebuie sa aleaga intre un baiat cu care si-a petrecut o parte din viata si un altul care i-a orferit in cateva luni, fericirea. Este impinsa de la spate de parintii ei sa-l aleaga pe primul, dar sufletul ii spune sa-l aleaga pe al doilea. Pe cine va alege nu stiu, dar uite cum femeia are si ea putere de decizie.
Am cazut de comun acord, ca pana la urma bataia nu se da intre 2 fete sau 2 baieti, ci se da cu noi insine. Avem o batalie de infruntat atunci cand luam decizia, dar si atunci cand devenim collateral damage.
Pana la urma, noi toti o sa fim vanatori, dar si vanati, mielusei, dar si lei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu