sâmbătă, 26 februarie 2011

Noi

Am avut ieri o discutie intersanta cu niste prieteni despre femei si despre barbati. Sunt atatea pareri, iar noi suntem atat de divizati, pusi pe categorii, setati de cand suntem mici sa credem tot felul de lucruri, fara sa cercetam. Plus de astea nimeni nu se asteapta ca la varsta de 9, 10, 11 ani sa cercetam ce ni se spune. Una din prietenele mele a spus ca femeile intotdeauna se vor lupta pentru barbati. Adica, de ce sa lase o femeie de la ea, pentru ca cealalta sa se aleaga cu ceva care trebuia sa fie rightfully hers. Mandria fiind o caracteristica rightfully ours, care isi face loc printre noi. Pe cand 2 barbati daca simpatizeaza, plac, iubesc aceeasi femeie, unul dintre ei o sa renunte pentru celalalt, spunand evident: "Lasa ca mai sunt femei pe pamant. Eu o sa mai imi fac putin de cap, pe cand tu deja te legi la cap de la o varsta asa frageda". Barbati, intelegand peste 30 de ani. Intotdeauna barbartii se vor afla la o varsta frageda pentru orice, nu numai cand vine vorba despre o relatie cu o femeie.
Dupa pararea mea,  este normal ca o femeie sa se bata pe un barbat, avand in vedere ca statistic vorbind sunt 8 femei la un barbat. Si este normal ca barbatul sa renunte pentru un tovaras, pentru un compatriot, pentru ca, uimitor dunt 8 femei la un barbat. Noi in toata ecutia asta fiind niste norocosi, dar amandoua am cazut de comun acord la sfarsitul discutiei, ca o femeie nu ar trebui " sa se bata" cu o alta femeie pentru un barbat. Totusi, oare sunt atat de importanti barbatii, incat noi/ voi femeile sa va bateti capul cu uneltirea unui plan de cucerire? Inainte ei trebuiau sa cucereasca, acum "situatia s-a cam denaturat, baietii sunt gay, femeile barbati" ( Suie paparude- A fost odata).
Aceasta este doar o parere a unei prietene, au fost 5 fete, fiecare avand parerea ei.
Parerile celorlalte mandre, vor fi scrise si descrise in urmatoarele postari.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu