duminică, 1 ianuarie 2012

2012

A venit si 2012. Pentru ei sfarsitul lumii, pentru noi un an nou, pentru voi un an nou cu fericire, multa iubire si multe dorinte implinite.
In prima zi din 2012, pe 01. 01. am facut o lista de dorinte, prima de altfel pe toti anii mei gloriosi. Am scris ce as vrea sa fac in anul cel nou, ce mi-as dori si cand se indeplinesc ele asa frumos, de la sine, eu le bifez.
Dragut!
Petrecerea pe care o face tot romanul si tot omul a fost one of a kind, a fost facuta de catre 5 oameni, care au stat si s-au jucat , au baut si au ras. Si-au spus la multi ani cand a sosit ceasul, au ciocnit cand a venit momentul, s-au imbratisat si si-au dorit... Si-au dorit ca tot ce au avut in anul trecut sa aiba mai bine in anul urmator, si-au dorit o imbratisare mai puternica si niste vise de implinit. Si-au dorit sa treaca si anul 2012 la fel de frumos ca '11.
Ma intreb... oare cum o fi anul 2012?

Un comentariu:

  1. You want a revelation You want to get "right" But it's a conversation I just can't have tonight You want a revelation Some kind of resolution Tell me what you want me to say

    RăspundețiȘtergere