duminică, 10 iulie 2011

Munte

Pentru mine a te duce la munte inseamna liniste. Inseamna un somn linistit. Inseamna racoare si soare in acelasi loc, inseamna timp de gandire. Pentru mine muntele inseamna acasa.
Sa adaugi si prieteni si totul este perfect, totul a fost asa cum a trebuit sa fie.
Am ajuns sambata, pe la 8 sa zicem. Patru oameni intr-o casa la munte, intr-o gradina si in fata portii. Ne-am asezat bagajele, am facut turul casei, am aranjat lucrurile si am iesit afara, la rece. Nici un scaun la inceput, pentru ca ne jucam badminton. Au aparut cu trecerea timpului 4 scaune in fata portii, stand la lumina becului de-afara. Au aparut mancarea, telescopul, 2 sticle de vin, pachetele de tigari, semintele si muzica.
Poze peste poze, vorbe peste vorbe, discutii peste discutii, dar si gandurile fiecaruia care nu au iesit la iveala.
Am ras, am dansat, ne-am jucat, ne-am pupat, ne-am iubit si am plans intr-un week-end.
A doua zi a venit si gratarul si bronzatul, dar si timpul sa plecam.
Am fost 4 prieteni la munte si a fost grozav, a fost bumtzi- bumtzi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu