marți, 14 iunie 2011

Drumul...

Se spune ca noi ne facem drumul sau ca deja drumul este construit, iar noi il urmam orbeste. Adevarul este ca nu stim adevarul si daca il aflam ni se ridica parul, asa canta un baiat drag mie si are dreptate.
Nu stim ce drum avem sau daca ni-l facem sau daca este gata facut, dar eu stiu cum este sa bati un drum. Cu rolele sau pe jos, cu fularul la gat, cu fusta sau prin ploaie. Ce poate fi mai frumos decat sa treci prin toate anotimpurile drumului si sa mirosi fiecare floricica inflorita, sa vezi forma fiecarui fulg de zapada cazut pe nasul rosu, fiecare frunza galbena, maro, verde sters, sa simti fiecare strop mic de ploaie cazut pe frunte.
Asta este drumul pe care eu il fac de ceva timp si imi place la nebunie.
Imi aduce bucurie in suflet, zambetul pe buze si imi elibereaza mintea.
Drumul pe care il bat de la mine pana la cealalta particica a mea.
Asta este drumul pe care l-as face pana la adanci batraneti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu